Dar odpustenia
Téma: V časoch socializmu


Naše staršie spolusestry počas socializmu zakúsili aj väznenie.
Sr. Štefánia Bokorová vo svojich skúsenostiach z výsluchu píše: „Keď ma vzali na vyšetrovanie, dostala som také zauchá, až som videla iskry. Na hlavu mi dali vrchnák z písacieho stroja a špagátom ho zviazali okolo môjho krku... Odsedela som si päť a pol roka, niečo v Bratislave, niečo v Ilave a niečo v Nitre.“ (z knihy sr. Kamily Novosedlíkovej: Životy slovenských sestier saleziánok)
Tieto sestry ešte aj po rokoch znášali následky neľudského zaobchádzania a bolo pre ne – možno v niektorých prípadoch až – celoživotnou úlohou darovať odpustenie tým, čo im toto všetko spôsobili.

Akryl na plátne, 40x40
náklady 100€

Obraz si môžete zarezervovať na

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu